Årets första julfilm

Igår såg jag min första julfilm för säsongen. Lite tidigare än vanligt tror jag faktiskt, vi brukar nog oftast vara inne i oktober innan jag börjar med julfilmer men inte i år tydligen :)
 
Jag såg "A wish for christmas", en jättecharmig film om Sara som älskar julen men är alldelses för snäll vilket betyder att hon hela tiden blir överkörd av människor omkring sig. När hon får en önskan av jultomten önskar hon sig mod och att våga stå upp för sig själv. Filmen innehåller massor med juldekortioner, snö, julmusik, kärlek och julstämning, precis som en bra julfilm ska vara. Filmen finns på Netflix.
 
 
Julfilmer | Julfilm | |
#1 - - FiasJul:

Mysigt! Jag fuskade och tittade på julfilm när jag var hemma och sjuk i augusti. Brukar hålla mig till mitten av november men ibland kan man inte stoppa suget;)

Svar: Det är så mysigt med julfilmer :)
En fin jul

Upp