Ny julläsning

Till min stora glädje börjar det bli allt vanligare att romaner med jultema dyker upp i bokhandeln så här inför jul. Nu har "Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden" av Jenny Colgan kommit ut på pocket. Valde mellan den och en annan förra året men i år får det här bli årets julroman hemma hos mig. Ett jättemysigt sätt att komma i julstämning tycker jag, precis som med julfilmer.
 
Året Runt har recenserat boken så här: "Kärleksval, bulldeg och småputtrig engelsk humor i ett fiskeläge i Cornwall - kan det bli mer feelgood än så". Precis så vill jag att en julroman ska vara, ser fram emot lite trevlig läsning i höst.
 
Julläsning | Julbok | |
#1 - - Mer%20jul-Lillie:

Denna står och väntar i kö hos mig. Jag har dock inte hunnit läsa sommarboken ännu :/ Kanske får läsa denna nästa år istället.

Svar: Fördelen med böcker är att de aldrig blir gamla, bara att spara och läsa när det passar :)
En fin jul

#2 - - Anonym:

Läser den just nu!

Svar: Härligt, jag ser fram emot att läsa den :)
En fin jul

#3 - - Lisas Vinterland:

Den ser mysig ut! Läser så sällan böcker nu för tiden, men kan nog vara ett bra sätt att uppnå stämning så kanske i år :)

Svar: För mig som gärna läser böcker är det ett jättebra sätt att hitta julstämning :)
En fin jul

Upp