November är här

Oktober har sprungit förbi i raketfart och nu är vi redan inne i november. För mig som inte är någon älskare av mörkret har november aldrig varit någon favoritmånad för mig men vi är ju ändå ett steg närmare julen och det känns ju jättebra.
 
Här i stan har delar av julbelysningen börjat komma fram och julen blir mer och mer synlig i alla butiker. Det känns på något sätt som att när vi kommit in i november börjar det bli mer okej att prata om julen även med människor som inte är julnördar som jag. Har börjat fråga lite efter önskelistor och börjat göra upp planerna för årets julfirande. När jag handlade på Ica igår var det folk före mig i kön som köpte både glögg och saffran.
Det närmar sig :)
 
 
Bild från Pinterest
 
Allmänt | |
#1 - - Sofies julblogg:

Visst är det skönt att kunna prata om julen utan att folk tycker att en är konstig? ;)

Svar: Visst är det så, nu börjar man nästan verka normal :)
En fin jul

#2 - - Lisas Vinterland:

Ja nu är det nära till jul :D Snart lyser vintermörkret upp med julbelysning överallt som tur var :)

Svar: Visst är det underbart :)
En fin jul

#3 - - Maries strålande jul:

Visst känns det på riktigt att julen närmar sig när man kan prata med de flesta om den utan att det verkar konstigt.

Svar: Helt klart, nu börjar man nästan verka normal :)
En fin jul

Upp