Underbara rosor

I veckan firade jag och maken att vi varit gifta i 20 år. Vi brukar inte göra så mycket väsen av våra bröllopsdagar men 20 år känns ju ändå lite extra så det fick bli lite champagne och god middag. Maken hade dessutom köpt 20 fantastiska rosor till mig. Jag älskar blommor och tänker att den här julen ska jag lägga lite extra energi på blommorna, och varför inte lite röda rosor, fantastiskt vackert.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Michelle:

Åh grattis till 20 år! :)

Svar: Tack så mycket :)
En fin jul

#2 - - Emma - Magiska vinterland:

Grattis till 20 år! Och vilka fina rosor. :)

Svar: Tack så mycket :)
En fin jul

#3 - - Jessica:

Grattis - och vilken bra idé med rosor till jul. Kan du nog göra mycket fint med.

Svar: Tack så mycket, jag tänker också att det går att skapa mycket vackert till jul med röda rosor :)
En fin jul

#4 - - Maries strålande jul:

Grattis i efterskott!

Svar: Tusen tack!
En fin jul

Upp