Prisvärda doftljus

Det är ju inte direkt någon hemlighet att jag fullständigt älskar doftljus och jag har självklart ett gäng med favoriter. Tyvärr är det ju inte alla doftljus som doftar så mycket som man skulle vilja och inte alltid lika gott heller för den delen. Många gånger är ju också de bästa ljusen ganska dyra.
 
Förra vintern fick jag ett par juldoftljus från Lagerhaus i julklapp som jag tyckte var riktigt bra och köpte efter det ett par andra varianter som jag också gillar. Jag tycker att de är riktigt prisvärda, 49 kr/styck.
 
 
Julens dofter, Julsaker | Doftljus | |
#1 - - Fias Jul:

Jag har "Love is in the air" från Lagerhaus. Doftar helt fantastiskt!

Svar: Det har jag också haft tidigare, gillar alla jag testat :)
En fin jul

#2 - - Maries strålande jul:

Vad kul att du gillar dem, då vågar jag nog också testa dem :)

Svar: Helt klart prisvärda enligt mig :)
En fin jul

Upp