Julbloggskärlek

Den här hösten var jag lite sen igång med julbloggandet efter en lång och fantastisk sommar. Hösten hittills har varit ganska intensiv vilket inneburit att jag emellanåt haft lite svårt att hinna med att följa vad som händer i julbloggsvärlden. Plötsligt dök det upp en dag då det fanns tid över att i lugn och ro läsa ikapp på allt spännande som rör sig hos alla härliga julbloggare. Egentligen är det helt fantastiskt att det finns så många människor som älskar julen och väljer att dela med sig och skapa julstämning för alla oss julälskare.
 
Tack för att ni finns, all kärlek till er alla, ingen nämnd ingen glömd!
 
Bild från Pinterest
Allmänt | Julbloggskärlek | |
#1 - - Sofies julblogg:

Ja, visst är det härlig stämning mellan julälskare! :D

Svar: Visst är det <3
En fin jul

#2 - - Annie:

Jag håller med; man blir alltid glad av att sitta och läsa julbloggar<3!

Svar: Visst är det härligt <3
En fin jul

#3 - - Maries strålande jul:

Visst är julbloggsvärlden en fin och härlig grupp människor <3 jag är också så glad för att ni finns allihop!

Svar: Så härligt med så många likasinnade <3
En fin jul

#4 - - santa´s second home:

Det är ju jättehärligt att ha någon att dela kärleken för julen med. inte alla förstår oss ju :) jag skulle gärna se en träff julbloggare i mellan. försökte få till en träff förra året och året före det men de vart inget tyvärr :( ha en bra dag!

Svar: Visst är det härligt :)
En fin jul

Upp