Body butter

Förra året fick jag två härliga body butter från Body Shop med mysiga vintriga dofter. När den första tog slut började det närma sig vår och jag bestämde mig för att spara nummer två till hösten eftersom jag tycker att doften passar bättre för den mörka årstiden. Kan ju också ha att göra med att burken är så julig och fin. Nu när det börjar bli höst på riktigt känns det som att det är dags att börja njuta av min fina julklapp med doft av "frosted plum". Den doftar jättegott och jag blir glad varje gång jag tittar på burken.
 
 

Julens dofter | Body Shop | |
#1 - - Maries strålande jul:

Jättefin, trevligt med en julfin burk <3

Svar: Riktigt mysig :)
En fin jul

#2 - - Elin:

Tycker att Body Shop lyckas bra med sina juldofter. Försöker köpa mig en ny doft varje år och jag blir aldrig besviken. Så mysiga burkar! :)

Svar: Det tycker jag också :)
En fin jul

Upp