Dagens juliga

När jag behöver en liten paus brukar jag passa på att titta på ett avsnitt av "How I met your mother" som jag tycker är en jättemysig serie. Tänka sig att just idag, när jag alldeles nyss kommit igång med julbloggandet kommer det ett julavsnitt. Får väl erkänna att avsnittet egentligen inte alls handlade om julen men det utspelar sig i juletid och det är i alla fall julpyntat, i slutet på avsnittet faller snön över New York. Det behövs inte så mycket för att man ska börja längta lite smått.
 
 
 
 
Allmänt, Julfilmer | |
#1 - - Sofies julblogg:

Känner igen mig i det där! Minsta lilla antydan till jul och julhjärtat slår lite extra!

Svar: Visst är det häftigt när känslan kommer :)
En fin jul

#2 - - Maries strålande jul:

Visst är det så, jag älskar när filmer utspelar sig i juletid även om de inte handlar om julen :)

Svar: Det tycker jag också, perfekta filmer att smygstarta med under hösten :)
En fin jul

#3 - - Annie:

Jag kan titta på nästan vilken serie som helst om det är ett julavsnitt:)

Svar: Eller hur, amerikanska serier har ofta riktigt mysiga julavsnitt :)
En fin jul

Upp