Ny favoritchoklad

Jag är en riktigt chokladälskare och i år har jag fått en ny favorit. Jag smakade den för första gången i våras när jag fick den till morsdag av mina barn. Lindt creation med smak av crème brulee, verkligen supergod. Chokladen är som vanligt fin och fyllningen är härligt krispig.
 
Jag tror faktiskt inte att det är en sort som jag själv hade valt i hyllan men det blev verkligen en positiv överaskning. Sönerna hade köpt en till min mamma också när hon fyllde år och det blev tydligen en ny favorit hos henne också.
 
 
 

Julens smaker | Choklad | |
#1 - - Jul, Strålande Jul:

Gud så gott det där lät! Den får man lov att prova någon gång. Ofta är det så att smaker man kanske inte tänkt köpa själv visar sig vara supergoda favoriter. För min del var det den härliga Strawberry Cheesecake-chokladen från Marabou Sensation som fanns för några år sedan. Skulle köpa en annan sort, men det råkade bli den istället och så blev det en favorit på en gång.

Svar: Visst är det roligt när man får bli överraskad :)
En fin jul

Upp