Juliga kuddar

Tycker att det är så mysigt med juliga kuddar och juliga plädar. Tänkte redan förra julen att jag skulle satsa på några mysiga kuddar men jag hittade inga som jag fastnade jättemycket för. Spanar lite nu på nätet och har hittat några som jag tycker är fina. Jag tycker att det är snyggt med kuddar med texter på och hittade några roliga på Jotex.
 
De här skulle se trevliga ut hemma i soffan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här från Ellos tycker jag också är riktigt fin. Eftersom jag gillar julmusik så mycket tycker jag att det är extra trevligt med texter från kända jullåtar.
 
 
Den här tycker jag också är fin, gillar mönstret, den kommer också från Ellos.

Vi får se om det blir några nya juliga kuddar i år men det är i varje fall kul att titta vad som finns.
 
 
Julsaker | Julkuddar | |
#1 - - Jul, Strålande Jul:

Älskar också julkuddar! Har redan tre stycken olika till min lilla soffa, haha (dock med mer gammeldagsa motiv). Den röda mönstrade var ju superfin verkligen!

Svar: Så mysigt med juliga kuddar och plädar 😃
En fin jul

Upp