Doftljus

Idag har jag hämtat mitt paket med doftljus som jag beställt från Klockargårdens. Riktiga favoriter för min del och där jag tyvärr inte har någon butik i närheten som säljer dem. Hade faktiskt tänkt strunta i att göra någon beställning i år och välja lite annat istället men uppenbarligen kunde jag inte hålla mig.
 
Valde några gamla favoriter och ett par nya dofter som jag inte testat förut. Min absoluta favorit är och förblir "Vintermåne", den tröttnar jag aldrig på. Av de rena juldofterna är "Jul i vårt hus" min favorit, doftar julgodis och lite kryddigt. Ny doft för mig i år är bland annat "Pepparkakshus", doftar pepparkaka och vanilj, mest vanilj faktiskt. Det är lite godisdoft över många av ljusen och det tycker jag passar alldeles utmärkt.
 
Ser fram emot att få fylla huset med juliga dofter.
 
 
Julens dofter, Julsaker | Doftljus, klockargårdens | |
#1 - - Elin:

Wow vilka härliga ljus. Det blir så mycket mer stämning när man även får till doften runt jul :)

Svar: De är helt underbara, älskar när det doftar jul :)
En fin jul

Upp