Ytterligare ett härligt julte

Maken överraskade i helgen och kom hem med ett riktigt härligt julte. Själv är han mer en kaffedrickare men han tyckte tydligen att jag behövde lite mer julte och det kan det ju helt enkelt inte bli för mycket av. 
 
Äppelfröjd med smak av äpple, kanel och andra julkryddor, verkligen supergott. Det är både kryddigt och lite härligt sött på samma gång. Jag gillar verkligen att det finns ett litet stänk av chili som mest bara kan anas.
 
Perfekt att värma sig med lite varmt te så här på självaste Luciadagen. 
 
 
 
 
Julens smaker | julte | |
#1 - - Anonym:

Det är verkligen så gott, säljer slut här hela tiden, tänker bunkra upp några påsar så jag klarar mig fram till våren 😉

Svar: Smart, för det är verkligen gott :)
En fin jul

#2 - - Maries strålande jul:

Ser gott ut, jag älskar också te och dricker mycket denna årstiden :)

Svar: Visst är det mysigt att krypa upp i soffan med en kopp varmt te i kylan och mörkret :)
En fin jul

Upp