Julplaner

Nu börjar planerna för julen forma sig. Så mycket härligt att se fram emot. Under den här veckan och helgen är planen att försöka bli helt färdig med alla julklappar, jag känner att jag har ganska bra koll på läget där. Helgen efter blir det julbord på fredagen och julkonsert på lördagen och då vore det väldigt skönt att ha julklapparna klara.Tror att jag ska ta fram julgranen i helgen också. Skulle gärna vilja känna att allt är på plats i helgen för att ha mer tid att bara njuta.
 
Planerna för självaste julafton är också klara, det bli jullunch hemma hos oss i år. Vanligtvis äter vi jullunch hemma hos min mamma tillsammans med min bror och hans familj men i år flyttar vi det hela hem till oss. Vi blir fjorton personer, sönerna plus flickvän, mamma med sambo, min bror med familj och så sonens flickväns föräldrar. Ska bli så himla mysigt, ser fram emot det jättemycket. På kvällen åker vi vidare till mina svärföräldrar och firar med dem och min makes syster med familj precis som vanligt.
 
Hyacinterna har börjat slå ut och sprida sin väldoft, så ljuvligt.
 
 
 
 
Allmänt, Julens dofter | Advent, Hyacint, Jul | |
#1 - - Annie:

Låter jätttehärligt!

Svar: Ser fram emot det jättemycket :)
En fin jul

Upp