Dag 31 – Vad jag ser fram emot att göra i december?

Allra sista dagen på oktoberutmaningen, jag klarade nästan alla dagar vilket jag får känna mig riktigt nöjd med, tackar "Cramer Cramar om julen" för initiavtivet.
 
Det är så mycket jag ser fram emot i december. Advent är den absolut bästa tiden tycker jag med all belysning och det underbara pyntet som piggar upp i vintermörkret.
 
I december ser jag fram emot att bara njuta av allt det härliga, lyssna på massor med julmusik, tända ljus varje kväll, titta på julfilmer, köpa julklappar, skriva julkort, förbereda julen på alla sätt jag kan, umgås med min underbara familj, hinna träffa vänner och så förstås fira jul och nyår förstås.
 
 
Allmänt | Julutmaning | |
#1 - - Maries strålande jul:

December är verkligen en härlig månad!

Svar: Det är det verkligen, så mycket att se fram emot :)
En fin jul

Upp